A visszaküldés az áru átvételétől számított 14 napon belül lehetséges. Ha más formanyomtatványt használ, kérjük, feltétlenül tüntesse fel a számlaszámát és írja be olvashatóan a nevét. Ez felgyorsítja a visszatérítési folyamatot. Az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát a következő e-mail címre küldheti el: shop@outletbaby.com. A 14 napos visszaküldési határidő a nyilatkozatot tartalmazó e-mail elküldésének vagy a csomag visszaküldésének napjától számít. A visszaküldött árunak teljesnek kell lennie (a címkékkel együtt), és nem lehet rajta használatra utaló jel. Ha olyan terméket küld vissza hozzánk, amely nem felel meg ezeknek a követelményeknek, akkor azt az Ön költségén kell visszaküldenünk.
A visszaküldött áru ellenértékét legkésőbb a csomag kézhezvételét követő 14 napon belül átutaljuk. A visszatérítés formája a megrendeléskor kiválasztott fizetési módtól függ. Ha a megrendelést azonnali banki átutalással fizették ki, a visszatérítés ugyanilyen módon történik. A megrendelés részleges visszaküldése esetén a szállítási költség nem kerül visszatérítésre.
Az áru üzletbe történő visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. Ha a megrendelést kifizették, de nem vették át, a megrendelés értékét visszatérítjük, levonva a visszaküldés postaköltségét.
A KÜLDEMÉNYEN FEL KELL TÜNTETNI A DOBOZON A 95970421 SZÁMOT.
A visszaküldést az alábbi címre is elküldheti.
A CSOMAGOT A FENTI KÓDDAL EGYÜTT BÁRMELY MAGYARORSZÁGI CSOMAGPONTRA EL KELL JUTTATNI.
Ne felejtse el a csomaghoz csatolni az elállási nyilatkozatot. A nyilatkozatot itt töltheti le: Visszavonási nyilatkozat. Ha más formanyomtatványt használ, kérjük, feltétlenül adja meg a számlaszámát és írja be olvashatóan a nevét. Ez felgyorsítja a visszatérítési folyamatot. Az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát a következő e-mail címre küldheti el: shop@outletbaby.com. A 14 napos visszaküldési határidő a nyilatkozatot tartalmazó e-mail elküldésének vagy a csomag visszaküldésének napjától számít. A visszaküldött árunak teljesnek kell lennie (a címkékkel együtt), és nem lehet rajta használatra utaló jel. Ha olyan terméket küld vissza hozzánk, amely nem felel meg ezeknek a követelményeknek, akkor azt az Ön költségén vissza kell küldenünk.
A visszaküldött áru ellenértékét legkésőbb a csomag kézhezvételét követő 14 napon belül átutaljuk. A visszatérítés formája a megrendeléskor kiválasztott fizetési módtól függ. Ha a megrendelést azonnali banki átutalással fizették ki, a visszatérítés ugyanilyen módon történik. A megrendelés részleges visszaküldése esetén a szállítási költség nem kerül visszatérítésre.
Az áru üzletbe történő visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. Ha a rendelést már kifizették, de nem vették át, akkor a rendelés értékét visszatérítjük a visszaküldés költségeivel csökkentve.
Panaszok
Ha kiderül, hogy az Ön által vásárolt termék hibás, sérült vagy nem felel meg a megrendelésének, szívesen segítünk a probléma megoldásában. Kérjük, olvassa el az alábbi panaszkezelési eljárást:
- Vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelkezésre álló elérhetőségek egyikén.
E-mail: shop@outletbaby.com
- Írja le részletesen a felmerült problémát, és csatoljon minden vonatkozó információt és dokumentumot.
- A lehető leghamarabb válaszolunk a megkeresésére, és további utasításokat adunk Önnek a panaszával kapcsolatban.
- Amennyiben panaszát elfogadjuk, igyekszünk a problémát az Ön számára legmegfelelőbb módon megoldani. Ez magában foglalhatja a termék újjal való cseréjét, javítást, visszatérítést vagy egyéb kompenzációt.