A
OutletBaby webáruház általános szerződési feltételei
⭳ Letölthető általános szerződési feltételek (PDF)
- Általános rendelkezések, kapcsolatfelvétel az üzlet tulajdonosával
- A jelen üzletszabályzat (a továbbiakban: üzletszabályzat) meghatározza az alábbi címen működő OutletBaby webáruház használatának feltételeit: www https://outletbaby.com.
- Az áruház tulajdonosa Anita Kujawa, vállalkozó, aki ANITA KUJAWA néven tevékenykedik, székhelye:: ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, bejegyezve a központi üzleti tevékenységi és információs nyilvántartásba, NIP: 6060038771, REGON: 385391700 (a továbbiakban: "Eladó").
- Az Eladó elérhetőségei a következők:
Elérhetőségi cím:Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
E-mail cím : shop@outletbaby.com
Telefonszám: +48516028885 (a telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét lásd a Kapcsolat fülön).
- Műszaki követelmények
- A Webáruház használatához szükséges
- : számítógép vagy más,
- internetböngészővel
- rendelkező eszköz;
- internet-hozzáférés
- ; aktív e-mail cím.
- A Webáruház használatához szükséges
- Személyes adatok
- Az Üzlet vásárlóinak személyes adatainak kezelője az Eladó.
- A vásárlók, valamint az Üzlet weboldalát használó más személyek személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos minden információ az Adatvédelmi szabályzatban olvasható.
- Adásvételi szerződés megkötése, ügyfélszámla
-
- A Webáruház kétféle módon teszi lehetővé a Webáruház weboldalán megjelenő áruk (a továbbiakban: "Áruk") megvásárlását
- : regisztráció nélkül;
- a Webáruházban való fiók létrehozásával.
- Az Áruházban található termékekkel kapcsolatos információk, azaz a leírások és az árak a Polgári Törvénykönyv 71. cikke szerinti, az Általános Szerződési Feltételekben foglalt feltételeknek megfelelő, adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó felhívásnak minősülnek.
- A megrendelés leadásának feltétele a megrendelőlap kitöltése a szerződés teljesítéséhez szükséges összes adattal, valamint (a megrendelő kérésére) esetleg az áfás számla kiállításához szükséges adatokkal is.
- Amennyiben a vásárló úgy dönt, hogy fiókot hoz létre a Webáruházban (a továbbiakban: "Fiók"), a regisztráció egyszeri, és a vásárló által választott e-mail cím és jelszó képezi a későbbi bejelentkezés alapját. A digitális Számla szolgáltatás Eladó általi nyújtására vonatkozó részletek az alábbiakban a Számla Általános Szerződési Feltételekben találhatók . Az üzlet lehetővé teszi a Fiókba való bejelentkezést a közösségi médián és/vagy a felhasználó Google-fiókján keresztül is. A Fiókba való bejelentkezés után a vásárló hozzáfér a rendelési előzményekhez, és a későbbi rendeléseknél nem kell újra kitöltenie a megrendelőlapot a személyes adataival.
- Az ügyfél bármikor, mindenféle költség nélkül kiléphet a Fiókból. Ehhez kérjük, küldje el lemondását az e-mail címre: shop@outletbaby.com.
- A megrendelésnek a vásárló általi megerősítése a "Megveszem és fizetek" gombbal (vagy bármely más, ezzel egyenértékű megfogalmazással) azt jelenti
- :ajánlatot tesz az Eladónak az Áruk megvásárlására a megrendelésben kiválasztott opcióknak megfelelően és a jelen Szabályzatnak megfelelően,
- elfogadja az Áruk árának és a szállítási költségeknek a megfizetésére vonatkozó kötelezettséget.
- Az adásvételi szerződés (a továbbiakban : "Szerződés") megkötésére akkor kerül sor, amikor az Eladó a megrendelést feldolgozásra elfogadja (a vevő ajánlatának elfogadása), amelyről az Eladó a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásának visszaigazolásával e-mailben tájékoztatja a vevőt.
- Ha az árubeszerzés teljesítése (részben vagy egészben) nem lehetséges, az Eladó erről tájékoztatja a vevőt - a Szerződés ekkor nem jön létre. Ezzel egyidejűleg az Eladó tájékoztatja a vevőt a megrendelés feldolgozásának egyéb lehetőségeiről, például a megrendelés részleges feldolgozásáról vagy arról, hogy megvárja, amíg az Eladó feltölti a készletet. Ha a megrendelést a vevő előre kifizette, és azt nem lehet teljesíteni, az Eladó haladéktalanul visszatéríti a vevőnek a befizetett összegeket (a megrendelés törlésének mértékének megfelelően). ;
- Az Eladó legkésőbb az áru leszállításakor tartós adathordozón visszaigazolást ad a vevőnek a szerződés megkötéséről.
- Az Üzlet nem vállal felelősséget a megrendelés kézbesítésének elmaradásáért vagy késedelmes teljesítéséért, amely abból ered, hogy a vásárló hiányos/hibás szállítási címet adott meg, vagy a megrendelés teljesítéséhez szükséges egyéb adatokat nem adta meg.
- Az Eladó fenntartja a jogot a megrendelés teljesítésének felfüggesztésére abban az esetben, ha a vásárló hamis adatokat adott meg, vagy ha az adatok megalapozott kétségeket ébresztenek azok helyességével kapcsolatban. Ilyen esetben az Eladó (amennyiben lehetséges) megkísérli felvenni a kapcsolatot a vevővel a megadott adatok pontosságának ellenőrzése érdekében.
- A Webáruház kétféle módon teszi lehetővé a Webáruház weboldalán megjelenő áruk (a továbbiakban: "Áruk") megvásárlását
-
- Árak és fizetési módok
- Az Áruk árai pénznemben - PLN, EUR, HUF, RON, CZK, UAH, TYR, GBP - és bruttó összegben, azaz ÁFA-val együtt értendők.
- Az Áruk szállítási költségét a vásárló által választott szállítási módtól függően az Áruház kosarában külön adjuk meg.
- A rendelkezésre álló fizetési módok a Webáruház oldalán a "Fizetési módok" menüpont alatt kerülnek ismertetésre, és a megrendelés leadásának szakaszában (a kosárban) kerülnek bemutatásra a vásárló számára.
- A Bolt a következő fizetési módokat kínálja a vevő országától függően
- gyors elektronikus átutalás / BLIK / virtuális pénztárcás fizetés - fizetési platformon keresztül:
-
-
- Vásárlói kifizetések (Autopay)
- PayPal
- PayU
- Przelewy24
- kártyás fizetés: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
- utánvét (COD) - nem minden piacra érvényes.
- halasztott fizetés - a megrendelés leadásakor megadott üzemeltetőn keresztül.
-
- Ha a Shoper Płatności-n keresztül történő fizetést választja, a gyors átutalás és a bankkártyás fizetés online fizetési szolgáltatója az Autopay S.A.
-
- Árak és fizetési módok
- Az áruk szállítása
- Az áruk kiszállítása a vevő választása szerint történik
- :
- futárszolgálattal az InPost csomagautomatákhoz
- az ORLEN
- csomagküldő szolgálattal a Packet cég által.
-
- Az ügyfél által személyesen átvett áruk kivételével a megrendelés akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a szállítmányt elküldik az ügyfélnek (szállítási szolgáltatást nyújtó fuvarozóra bízzák). A pontos tényleges szállítási időpontot a fuvarozó határozza meg.
- Az árukat az Eladó 1 munkanapon belül feladja, kivéve, ha a termékleírásban a vásárló megrendelésekor egyértelműen más határidő szerepel. A részletes átfutási idők az Üzlet weboldalán az "Átfutási idők" fül alatt találhatók.
- Az Eladó a megrendeléseket a Lengyel Köztársaság területén belül általában az Üzlet weboldalán a "Szállítási idő és költségek" fül alatt feltüntetett áron teljesíti. Külföldre történő szállítás a Shop weboldalán feltüntetett vagy a vásárlóval egyedileg egyeztetett költségek megfizetése ellenében lehetséges.
- A szerződéstől való elállás
- Az áruk kiszállítása a vevő választása szerint történik
-
- A fogyasztónak vagy a fogyasztói jogokról szóló törvény 7aa. cikkében említett vállalkozónak (a továbbiakban: "kiváltságos vállalkozó") minősülő Vevőnek törvényes joga van arra, hogy az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elálljon az áru adásvételi szerződésétől, az alább említett kivételekre is figyelemmel.
- Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a vásárló a fent említett határidőn belül nyilatkozatot küld
- :elektronikus formában a shop@outletbaby.com címre, vagy
- írásban a címre:
- Młyńska 5/9, 61-729 Poznań.
- A szerződéstől való elállási nyilatkozatot az itt elérhető sablon szerint lehet benyújtani, de a sablon használata nem kötelező. Az Eladó haladéktalanul e-mailben visszaigazolást küld a vevőnek az elállási nyilatkozat kézhezvételéről.
- Ezt követően a vevőnek további 14 napon belül saját költségén vissza kell küldenie a visszaküldött árut a Dworcowa Street 53, 62-001 Chludowo postacímre.
- Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak
- : az Áruk árát;
- Áruknak a vásárlóhoz történő első szállításának költségeit az Áruházban kínált legolcsóbb szokásos szállítási mód szerint.
- Az Eladó eltekinthet a fizetés visszatérítésétől mindaddig, amíg az Árut vissza nem kapta, vagy legalábbis a vásárló nem szolgáltatott bizonyítékot az Eladónak arról, hogy a terméket visszaküldte.
- A fizetést ugyanazzal a fizetési eszközzel térítjük vissza, amelyet a vásárló az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha a vásárló kifejezetten másként állapodott meg.
- Az ügyfél felel a visszaküldött áru értékcsökkenéséért, ha az elállási nyilatkozatot megelőzően az ügyfél az árut más módon használta, mint ami a dolog jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges.
- Az áruk adásvételi szerződésétől való elállási jog alóli kivételek
- Az elállási jog nem vonatkozik az áruszállítási szerződésekre:
- Nem újragyártott, a fogyasztó/jogosult kereskedő specifikációi alapján készült vagy személyre szabott igényeinek kielégítésére szánt áruk (személyre szabott áruk); romlandó
- vagy rövid eltarthatósági idővel rendelkező áruk (romlandó áruk);
- lezárt csomagolásban szállított áruk, ha a csomagolást a vásárló felbontotta, és az áru a csomagolás felbontása után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza (higiénikusan csomagolt áruk); lezárt csomagolásban ,
- tárgyi adathordozón (pl. CD
- ) szállított hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes szoftverek
- ; és
- CD) lezárt csomagolásban, ha a csomagot a szállítást követően felbontották;
-
- amelyek a szállítást követően jellegüknél fogva elválaszthatatlanul keverednek más árukkal (pl. építőanyagokkal, ha azokat használják);
- újságok, folyóiratok vagy magazinok, az előfizetési szerződés kivételével (papíralapú újságok);
- amelyek ára a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyekre az Eladónak nincs ráhatása, és amelyek az elállási idő lejárta előtt bekövetkezhetnek;
- alkoholos italok, amelyek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke az Eladó által nem befolyásolható piaci ingadozásoktól függ.
- Az elállási jog nem vonatkozik az áruszállítási szerződésekre:
- Panaszok
- Az Eladó köteles az árut a Szerződésnek megfelelően leszállítani a vevőnek.
- A fogyasztókkal és a kiváltságos vállalkozásokkal szemben az Eladó a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései szerint felel az áru megfelelőségéért. Más vásárlókkal szemben az Eladó a Polgári Törvénykönyv elvei szerint viseli a felelősséget.
- A panaszokat a következő címre lehet benyújtani
- :elektronikus formában a shop@outletbaby.com címre
- , vagy írásban a következő címre:
- Dworcowa utca 53, 62-001 Chludowo.
- Az Eladó a panaszt a benyújtott formában (írásban vagy e-mailben) a panasz beérkezésétől számított 14 napon belül megvizsgálja.
- Abban az esetben, ha nem elégedett azzal, ahogyan az Eladó a panaszt kezelte, a fogyasztó és a Jogosult Vállalkozó (a rendes bírósági eljáráson kívül) a panaszkezelés és igényérvényesítés peren kívüli módját is igénybe veheti.
- Ehhez a következőkre van szükség:
- a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőjéhez fordulhat a vita békés rendezésére irányuló közvetítői eljárás kezdeményezése iránti kérelemmel,
- igénybe veheti a kerületi (városi) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet segítségét, amelynek jogszabályban meghatározott feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem,
- állandó békés fogyasztóvédelmi bírósághoz fordulhat a megkötött szerződésből eredő vita rendezése iránti kérelemmel,
- igénybe veheti a
- ODR (online vitarendezés)platform a fogyasztók és kereskedők közötti viták online rendezésére, ha a vita online megkötött szerződésből eredő kötelezettségekre vonatkozik.
- Az ODR-platformmal kapcsolatos további információk itt találhatók . Felhívjuk figyelmét, hogy ez a platform 2025. március 20-tól nem fogad új panaszokat, és 2025. július 20-án megszűnik.
- A peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárásokról további információk a Gazdasági Versenyhivatal és a Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján is találhatók: https: //polubowne.uokik.gov.pl/.
- Záró rendelkezések
- Az üzletben kötött szerződésekre a lengyel jog alkalmazandó. A Szerződés lengyel nyelven jön létre.
- Az Általános Szerződési Feltételek egyik rendelkezése sem zárja ki vagy korlátozza a fogyasztó (és a Kedvezményezett Vállalkozó) jogszabályi rendelkezések szerinti jogait.
- Az Eladó bármikor módosíthatja az Általános Szerződési Feltételeket, az ilyen módosítások az Általános Szerződési Feltételek új változatának közzétételét követően leadott megrendelésekre vonatkoznak, és (i) a korábban megkötött Digitális Szolgáltatási Szerződések vagy Elektronikus Szolgáltatási Szerződések, valamint (ii) az üzletben Fiókkal rendelkező vásárlók esetében - a vásárlót értesítjük az Általános Szerződési Feltételek módosításáról és az új tartalom el nem fogadásának lehetőségéről.
- Az Általános Szerződési Feltételek 2025-05-25-től lépnek hatályba.
A
fiók feltételei az OutletBaby üzletben
- Általános rendelkezések, kapcsolatfelvétel az Eladóval
- A jelen számlahasználati feltételek ("Számlahasználatifeltételek ") az OutletBaby webáruházban ("Bolt") lévő ügyfélszámla ("Számla") használatának feltételeit határozzák meg.
- A jelen Számlahasználati feltételek az elektronikus szolgáltatásokról szóló törvény értelmében vett elektronikus szolgáltatás feltételeit képezik. A Számla szolgáltatás kiegészítő és másodlagos szolgáltatás az Eladó fő tevékenységéhez, azaz az Áruk vásárlási lehetőségének felkínálásához képest. A számlaszolgáltatás ingyenes.
- A Számlaszabályzat kiegészíti az Üzletszabályzatot. A Számlaszabályzatban nem szabályozott mértékben az Üzletszabályzat rendelkezései vonatkoznak a szolgáltatásra.
- Az Eladó elérhetőségei a Számla szolgáltatással kapcsolatban ugyanazok, mint az Üzlet esetében:
Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
e-mail: shop@outletbaby.com
tel: 516028885
- A számlaszolgáltatás műszaki követelményei és funkciói
- A Számla szolgáltatás használatának technikai követelményei megegyeznek a Webáruház használatának követelményeivel, és a Webáruház szabályzatának II.1. pontjában szerepelnek.
- A Fiók használatával az Áruház Vásárlójának lehetősége van
- : személyes adatainak (beleértve a szállítási címet is) elmentésére és tárolására a Fiókban, ami lehetővé teszi a további vásárlásokat az Áruházban anélkül, hogy újra ki kellene töltenie a címlapot,
- a rendelési előzmények áttekintésére,
- a rendelés teljesítésének állapotának
- áttekintésére
- .
- A számlaszolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés, a szerződéstől való elállás, a számla felmondása
- A Számla ügyfél általi létrehozása az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó, határozatlan időre szóló szerződés megkötésével egyenértékű. Az ügyfél bármikor, indoklás nélkül lemondhat a számla fenntartásáról. Ehhez elektronikus úton lépjen kapcsolatba az Eladóval a shop@outletbaby.com címen. A Vevőnek továbbá törvényes joga van arra, hogy a számlaszolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől annak megkötésétől számított 14 napon belül elálljon.
- Panaszok
- A fogyasztókkal és a kiváltságos vállalkozókkal szemben az Eladó a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései szerint felel a számlaszolgáltatás szerződésszerűségéért. Egyéb fogyasztókkal szemben az Eladó a Polgári Törvénykönyv elvei szerint felel.
- A számlaszolgáltatással kapcsolatos panaszokat a IX. pontban meghatározott eljárás szerint lehet benyújtani az Eladóhoz. Üzletszabályzat 3-5. pontjában meghatározottak szerint.
- Abban az esetben, ha a panasz Eladó általi kezelésével nem elégedett, lehetőség van a panaszkezelés és igényérvényesítés peren kívüli módjának igénybevételére is, a IX. pontokban leírt eljárás szerint. Üzletszabályzat 6-7. pontjában leírtak szerint.
- Személyes adatok
- Az Üzlet vásárlóinak személyes adatainak feldolgozására vonatkozó részletes információk, beleértve a Fiók fenntartása céljából történő feldolgozást is, az Adatvédelmi szabályzatban találhatók.
- A Számlafeltételek módosításai
- Az Eladó a jelen Számlafeltételeket a X. szakaszban feltüntetett feltételek szerint módosíthatja. Üzletszabályzat 3. pontjában meghatározottak szerint. Amennyiben a vásárló nem fogadja el a Számla Üzletszabályzat új megfogalmazását, 14 napos felmondási idővel felmondhatja a Számla szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést (az Eladóval e célból elektronikus úton történő kapcsolatfelvétel útján).