Rendelés belül:

nap óra : petite : második

és a csomagot holnap elküldik

magyar Ft
Od pn. do pt. 10.00 - 16.00
magyar / Ft
Kosár

A kosár üres

 

Üzletszabályza

A
OutletBaby webáruház általános szerződési feltételei

  1. Általános rendelkezések, kapcsolatfelvétel az üzlet tulajdonosával
    1. A jelen üzletszabályzat (a továbbiakban: üzletszabályzat) meghatározza az alábbi címen működő OutletBaby webáruház használatának feltételeit: www https://outletbaby.com.
    2. Az áruház tulajdonosa Anita Kujawa, vállalkozó, aki ANITA KUJAWA néven tevékenykedik, székhelye:: ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, bejegyezve a központi üzleti tevékenységi és információs nyilvántartásba, NIP: 6060038771, REGON: 385391700 (a továbbiakban: "Eladó").
    3. Az Eladó elérhetőségei a következők:
      Elérhetőségi cím:
      Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
      E-mail cím : shop@outletbaby.com
      Telefonszám: +48516028885 (a telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét lásd a Kapcsolat fülön).
  2. Műszaki követelmények
    1. A Webáruház használatához szükséges
      1. : számítógép vagy más,
      2. internetböngészővel
      3. rendelkező eszköz;
      4. internet-hozzáférés
      5. ; aktív e-mail cím.
  3. Személyes adatok
    1. Az Üzlet vásárlóinak személyes adatainak kezelője az Eladó.
    2. A vásárlók, valamint az Üzlet weboldalát használó más személyek személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos minden információ az Adatvédelmi szabályzatban olvasható.
  4. Adásvételi szerződés megkötése, ügyfélszámla
    1. A Webáruház kétféle módon teszi lehetővé a Webáruház weboldalán megjelenő áruk (a továbbiakban: "Áruk") megvásárlását
      1. : regisztráció nélkül;
      2. a Webáruházban való fiók létrehozásával.
      Mindkét esetben a megrendelés leadásához ki kell választani az Árukat a Webáruházban, a megfelelő gomb segítségével a "Kosárba" kell helyezni őket, majd a megfelelő opciók (szállítási és fizetési mód) kiválasztásával kell folytatni a rendelési folyamatot.
    2. Az Áruházban található termékekkel kapcsolatos információk, azaz a leírások és az árak a Polgári Törvénykönyv 71. cikke szerinti, az Általános Szerződési Feltételekben foglalt feltételeknek megfelelő, adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó felhívásnak minősülnek.
    3. A megrendelés leadásának feltétele a megrendelőlap kitöltése a szerződés teljesítéséhez szükséges összes adattal, valamint (a megrendelő kérésére) esetleg az áfás számla kiállításához szükséges adatokkal is.
    4. Amennyiben a vásárló úgy dönt, hogy fiókot hoz létre a Webáruházban (a továbbiakban: "Fiók"), a regisztráció egyszeri, és a vásárló által választott e-mail cím és jelszó képezi a későbbi bejelentkezés alapját. A digitális Számla szolgáltatás Eladó általi nyújtására vonatkozó részletek az alábbiakban a Számla Általános Szerződési Feltételekben találhatók . Az üzlet lehetővé teszi a Fiókba való bejelentkezést a közösségi médián és/vagy a felhasználó Google-fiókján keresztül is. A Fiókba való bejelentkezés után a vásárló hozzáfér a rendelési előzményekhez, és a későbbi rendeléseknél nem kell újra kitöltenie a megrendelőlapot a személyes adataival.
    5. Az ügyfél bármikor, mindenféle költség nélkül kiléphet a Fiókból. Ehhez kérjük, küldje el lemondását az e-mail címre: shop@outletbaby.com.
    6. A megrendelésnek a vásárló általi megerősítése a "Megveszem és fizetek" gombbal (vagy bármely más, ezzel egyenértékű megfogalmazással) azt jelenti
      1. :ajánlatot tesz az Eladónak az Áruk megvásárlására a megrendelésben kiválasztott opcióknak megfelelően és a jelen Szabályzatnak megfelelően,
      2. elfogadja az Áruk árának és a szállítási költségeknek a megfizetésére vonatkozó kötelezettséget.
    7. Az adásvételi szerződés (a továbbiakban : "Szerződés") megkötésére akkor kerül sor, amikor az Eladó a megrendelést feldolgozásra elfogadja (a vevő ajánlatának elfogadása), amelyről az Eladó a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásának visszaigazolásával e-mailben tájékoztatja a vevőt.
    8. Ha az árubeszerzés teljesítése (részben vagy egészben) nem lehetséges, az Eladó erről tájékoztatja a vevőt - a Szerződés ekkor nem jön létre. Ezzel egyidejűleg az Eladó tájékoztatja a vevőt a megrendelés feldolgozásának egyéb lehetőségeiről, például a megrendelés részleges feldolgozásáról vagy arról, hogy megvárja, amíg az Eladó feltölti a készletet. Ha a megrendelést a vevő előre kifizette, és azt nem lehet teljesíteni, az Eladó haladéktalanul visszatéríti a vevőnek a befizetett összegeket (a megrendelés törlésének mértékének megfelelően). ;
    9. Az Eladó legkésőbb az áru leszállításakor tartós adathordozón visszaigazolást ad a vevőnek a szerződés megkötéséről.
    10. Az Üzlet nem vállal felelősséget a megrendelés kézbesítésének elmaradásáért vagy késedelmes teljesítéséért, amely abból ered, hogy a vásárló hiányos/hibás szállítási címet adott meg, vagy a megrendelés teljesítéséhez szükséges egyéb adatokat nem adta meg.
    11. Az Eladó fenntartja a jogot a megrendelés teljesítésének felfüggesztésére abban az esetben, ha a vásárló hamis adatokat adott meg, vagy ha az adatok megalapozott kétségeket ébresztenek azok helyességével kapcsolatban. Ilyen esetben az Eladó (amennyiben lehetséges) megkísérli felvenni a kapcsolatot a vevővel a megadott adatok pontosságának ellenőrzése érdekében.
    1. Árak és fizetési módok
      1. Az Áruk árai pénznemben - PLN, EUR, HUF, RON, CZK, UAH, TYR, GBP - és bruttó összegben, azaz ÁFA-val együtt értendők.
      2. Az Áruk szállítási költségét a vásárló által választott szállítási módtól függően az Áruház kosarában külön adjuk meg.
      3. A rendelkezésre álló fizetési módok a Webáruház oldalán a "Fizetési módok" menüpont alatt kerülnek ismertetésre, és a megrendelés leadásának szakaszában (a kosárban) kerülnek bemutatásra a vásárló számára.
      4. A Bolt a következő fizetési módokat kínálja a vevő országától függően
      :
      1. gyors elektronikus átutalás / BLIK / virtuális pénztárcás fizetés - fizetési platformon keresztül:
            • Vásárlói kifizetések (Autopay)
            • PayPal
            • PayU
            • Przelewy24
          1. kártyás fizetés: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
          2. utánvét (COD) - nem minden piacra érvényes.
          3. halasztott fizetés - a megrendelés leadásakor megadott üzemeltetőn keresztül.
        • Ha a Shoper Płatności-n keresztül történő fizetést választja, a gyors átutalás és a bankkártyás fizetés online fizetési szolgáltatója az Autopay S.A.
  1. Az áruk szállítása
    1. Az áruk kiszállítása a vevő választása szerint történik
      • :
      • futárszolgálattal az InPost csomagautomatákhoz
      • az ORLEN
      • csomagküldő szolgálattal a Packet cég által. 
      1. Az ügyfél által személyesen átvett áruk kivételével a megrendelés akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a szállítmányt elküldik az ügyfélnek (szállítási szolgáltatást nyújtó fuvarozóra bízzák). A pontos tényleges szállítási időpontot a fuvarozó határozza meg.
      2. Az árukat az Eladó 1 munkanapon belül feladja, kivéve, ha a termékleírásban a vásárló megrendelésekor egyértelműen más határidő szerepel. A részletes átfutási idők az Üzlet weboldalán az "Átfutási idők" fül alatt találhatók.
      3. Az Eladó a megrendeléseket a Lengyel Köztársaság területén belül általában az Üzlet weboldalán a "Szállítási idő és költségek" fül alatt feltüntetett áron teljesíti. Külföldre történő szállítás a Shop weboldalán feltüntetett vagy a vásárlóval egyedileg egyeztetett költségek megfizetése ellenében lehetséges.
    1. A szerződéstől való elállás
    1. A fogyasztónak vagy a fogyasztói jogokról szóló törvény 7aa. cikkében említett vállalkozónak (a továbbiakban: "kiváltságos vállalkozó") minősülő Vevőnek törvényes joga van arra, hogy az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elálljon az áru adásvételi szerződésétől, az alább említett kivételekre is figyelemmel.
    2. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a vásárló a fent említett határidőn belül nyilatkozatot küld
      • :elektronikus formában a shop@outletbaby.com címre, vagy
      • írásban a címre:
      • Młyńska 5/9, 61-729 Poznań.
    3. A szerződéstől való elállási nyilatkozatot az itt elérhető sablon szerint lehet benyújtani, de a sablon használata nem kötelező. Az Eladó haladéktalanul e-mailben visszaigazolást küld a vevőnek az elállási nyilatkozat kézhezvételéről.
    4. Ezt követően a vevőnek további 14 napon belül saját költségén vissza kell küldenie a visszaküldött árut a Dworcowa Street 53, 62-001 Chludowo postacímre.
    5. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak
      • : az Áruk árát;
      az
      • Áruknak a vásárlóhoz történő első szállításának költségeit az Áruházban kínált legolcsóbb szokásos szállítási mód szerint.
    6. Az Eladó eltekinthet a fizetés visszatérítésétől mindaddig, amíg az Árut vissza nem kapta, vagy legalábbis a vásárló nem szolgáltatott bizonyítékot az Eladónak arról, hogy a terméket visszaküldte.
    7. A fizetést ugyanazzal a fizetési eszközzel térítjük vissza, amelyet a vásárló az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha a vásárló kifejezetten másként állapodott meg.
    8. Az ügyfél felel a visszaküldött áru értékcsökkenéséért, ha az elállási nyilatkozatot megelőzően az ügyfél az árut más módon használta, mint ami a dolog jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges.
  2. Az áruk adásvételi szerződésétől való elállási jog alóli kivételek
    1. Az elállási jog nem vonatkozik az áruszállítási szerződésekre:
      1. Nem újragyártott, a fogyasztó/jogosult kereskedő specifikációi alapján készült vagy személyre szabott igényeinek kielégítésére szánt áruk (személyre szabott áruk); romlandó
      2. vagy rövid eltarthatósági idővel rendelkező áruk (romlandó áruk);
      1. lezárt csomagolásban szállított áruk, ha a csomagolást a vásárló felbontotta, és az áru a csomagolás felbontása után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza (higiénikusan csomagolt áruk); lezárt csomagolásban ,
      2. tárgyi adathordozón (pl. CD
      3. ) szállított hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes szoftverek
      4. ; és
      1. CD) lezárt csomagolásban, ha a csomagot a szállítást követően felbontották;
      1. amelyek a szállítást követően jellegüknél fogva elválaszthatatlanul keverednek más árukkal (pl. építőanyagokkal, ha azokat használják);
      2. újságok, folyóiratok vagy magazinok, az előfizetési szerződés kivételével (papíralapú újságok);
      3. amelyek ára a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyekre az Eladónak nincs ráhatása, és amelyek az elállási idő lejárta előtt bekövetkezhetnek;
      4. alkoholos italok, amelyek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke az Eladó által nem befolyásolható piaci ingadozásoktól függ.
  3. Panaszok
    1. Az Eladó köteles az árut a Szerződésnek megfelelően leszállítani a vevőnek.
    2. A fogyasztókkal és a kiváltságos vállalkozásokkal szemben az Eladó a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései szerint felel az áru megfelelőségéért. Más vásárlókkal szemben az Eladó a Polgári Törvénykönyv elvei szerint viseli a felelősséget.
    3. A panaszokat a következő címre lehet benyújtani
      • :elektronikus formában a shop@outletbaby.com címre
      • , vagy írásban a következő címre:
      • Dworcowa utca 53, 62-001 Chludowo.
    4. Az Eladó a panaszt a benyújtott formában (írásban vagy e-mailben) a panasz beérkezésétől számított 14 napon belül megvizsgálja.
    5. Abban az esetben, ha nem elégedett azzal, ahogyan az Eladó a panaszt kezelte, a fogyasztó és a Jogosult Vállalkozó (a rendes bírósági eljáráson kívül) a panaszkezelés és igényérvényesítés peren kívüli módját is igénybe veheti.
    1. Ehhez a következőkre van szükség:
      1. a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőjéhez fordulhat a vita békés rendezésére irányuló közvetítői eljárás kezdeményezése iránti kérelemmel,
      2. igénybe veheti a kerületi (városi) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet segítségét, amelynek jogszabályban meghatározott feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem,
      3. állandó békés fogyasztóvédelmi bírósághoz fordulhat a megkötött szerződésből eredő vita rendezése iránti kérelemmel,
      4. igénybe veheti a
      1. ODR (online vitarendezés)platform a fogyasztók és kereskedők közötti viták online rendezésére, ha a vita online megkötött szerződésből eredő kötelezettségekre vonatkozik.
      1. Az ODR-platformmal kapcsolatos további információk itt találhatók . Felhívjuk figyelmét, hogy ez a platform 2025. március 20-tól nem fogad új panaszokat, és 2025. július 20-án megszűnik.
    2. A peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárásokról további információk a Gazdasági Versenyhivatal és a Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján is találhatók: https: //polubowne.uokik.gov.pl/.
  4. Záró rendelkezések
    1. Az üzletben kötött szerződésekre a lengyel jog alkalmazandó. A Szerződés lengyel nyelven jön létre.
    2. Az Általános Szerződési Feltételek egyik rendelkezése sem zárja ki vagy korlátozza a fogyasztó (és a Kedvezményezett Vállalkozó) jogszabályi rendelkezések szerinti jogait.
    3. Az Eladó bármikor módosíthatja az Általános Szerződési Feltételeket, az ilyen módosítások az Általános Szerződési Feltételek új változatának közzétételét követően leadott megrendelésekre vonatkoznak, és (i) a korábban megkötött Digitális Szolgáltatási Szerződések vagy Elektronikus Szolgáltatási Szerződések, valamint (ii) az üzletben Fiókkal rendelkező vásárlók esetében - a vásárlót értesítjük az Általános Szerződési Feltételek módosításáról és az új tartalom el nem fogadásának lehetőségéről.
    4. Az Általános Szerződési Feltételek 2025-05-25-től lépnek hatályba.

A
fiók feltételei az OutletBaby üzletben

  1. Általános rendelkezések, kapcsolatfelvétel az Eladóval
    1. A jelen számlahasználati feltételek ("Számlahasználatifeltételek ") az OutletBaby webáruházban ("Bolt") lévő ügyfélszámla ("Számla") használatának feltételeit határozzák meg.
    2. A jelen Számlahasználati feltételek az elektronikus szolgáltatásokról szóló törvény értelmében vett elektronikus szolgáltatás feltételeit képezik. A Számla szolgáltatás kiegészítő és másodlagos szolgáltatás az Eladó fő tevékenységéhez, azaz az Áruk vásárlási lehetőségének felkínálásához képest. A számlaszolgáltatás ingyenes.
    3. A Számlaszabályzat kiegészíti az Üzletszabályzatot. A Számlaszabályzatban nem szabályozott mértékben az Üzletszabályzat rendelkezései vonatkoznak a szolgáltatásra.
    4. Az Eladó elérhetőségei a Számla szolgáltatással kapcsolatban ugyanazok, mint az Üzlet esetében:
      Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
      e-mail: shop@outletbaby.com
      tel: 516028885
  2. A számlaszolgáltatás műszaki követelményei és funkciói
    1. A Számla szolgáltatás használatának technikai követelményei megegyeznek a Webáruház használatának követelményeivel, és a Webáruház szabályzatának II.1. pontjában szerepelnek.
    2. A Fiók használatával az Áruház Vásárlójának lehetősége van
      1. : személyes adatainak (beleértve a szállítási címet is) elmentésére és tárolására a Fiókban, ami lehetővé teszi a további vásárlásokat az Áruházban anélkül, hogy újra ki kellene töltenie a címlapot,
      2. a rendelési előzmények áttekintésére,
      3. a rendelés teljesítésének állapotának
      4. áttekintésére
      5. .
  3. A számlaszolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés, a szerződéstől való elállás, a számla felmondása
    1. A Számla ügyfél általi létrehozása az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó, határozatlan időre szóló szerződés megkötésével egyenértékű. Az ügyfél bármikor, indoklás nélkül lemondhat a számla fenntartásáról. Ehhez elektronikus úton lépjen kapcsolatba az Eladóval a shop@outletbaby.com címen. A Vevőnek továbbá törvényes joga van arra, hogy a számlaszolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől annak megkötésétől számított 14 napon belül elálljon.
  4. Panaszok
    1. A fogyasztókkal és a kiváltságos vállalkozókkal szemben az Eladó a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései szerint felel a számlaszolgáltatás szerződésszerűségéért. Egyéb fogyasztókkal szemben az Eladó a Polgári Törvénykönyv elvei szerint felel.
    2. A számlaszolgáltatással kapcsolatos panaszokat a IX. pontban meghatározott eljárás szerint lehet benyújtani az Eladóhoz. Üzletszabályzat 3-5. pontjában meghatározottak szerint.
    3. Abban az esetben, ha a panasz Eladó általi kezelésével nem elégedett, lehetőség van a panaszkezelés és igényérvényesítés peren kívüli módjának igénybevételére is, a IX. pontokban leírt eljárás szerint. Üzletszabályzat 6-7. pontjában leírtak szerint.
  5. Személyes adatok
    1. Az Üzlet vásárlóinak személyes adatainak feldolgozására vonatkozó részletes információk, beleértve a Fiók fenntartása céljából történő feldolgozást is, az Adatvédelmi szabályzatban találhatók.
  6. A Számlafeltételek módosításai
    1. Az Eladó a jelen Számlafeltételeket a X. szakaszban feltüntetett feltételek szerint módosíthatja. Üzletszabályzat 3. pontjában meghatározottak szerint. Amennyiben a vásárló nem fogadja el a Számla Üzletszabályzat új megfogalmazását, 14 napos felmondási idővel felmondhatja a Számla szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést (az Eladóval e célból elektronikus úton történő kapcsolatfelvétel útján).