HOGYAN KELL FÜRDENI EGY ÚJSZÜLÖTTET? TANÁCSOK ÉS TIPPEK
ÁTTEKINTÉS AZ ÚJSZÜLÖTTEK SZÁMÁRA NÉLKÜLÖZHETETLEN KIEGÉSZÍTŐKRŐL, AMELYEK MEGKÖNNYÍTIK A SZÜLŐK MINDENNAPI ÉLETÉT
Visszatérések és reklamációk
A szerződéstől való elállás
Ha Ön úgynevezett kiváltságos vásárló, és ezért:
A) fogyasztó
vagy
B) olyan természetes személy, akinek a velünk kötött szerződése közvetlenül kapcsolódik az Ön üzleti tevékenységéhez, de nem szakmai jellegű az Ön számára.
- általános szabályként joga van elállni a távolról kötött szerződéstől.
A szerződéstől úgy állhat el, hogy elállási nyilatkozatot küld nekünk, például a következő e-mail címre: [email protected]
A 14 napos elállási határidő akkor kezdődik, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt fuvarozótól eltérő harmadik fél átveszi az árut, vagy olyan szerződés esetén, amely több, külön, tételesen vagy részenként szállított árut tartalmaz, az utolsó áru, tétel vagy rész átvételekor.
A határidő betartásához elegendő, ha a nyilatkozatot a határidő lejárta előtt elküldik.
A visszaküldött árut haladéktalanul küldje vissza nekünk az alábbi címre: minden magyarországi Packeta pont, de legkésőbb a szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül.
A csomagon fel kell tüntetni a RETURN SHIPPING CODE-ot 95970421.
Az Ön által teljesített kifizetéseket az üzlet Általános Szerződési Feltételekben feltüntetett feltételek szerint haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek.
Ha nem ajánlottuk fel, hogy mi magunk vesszük át az árut Öntől - visszatarthatjuk az Öntől kapott fizetés visszatérítését mindaddig, amíg vissza nem kapjuk az árut, vagy amíg Ön nem igazolja az áru visszaküldését - attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
Ne feledje, hogy a távollevők között kötött szerződéstől nem áll módjában elállni:
- ha a teljesítés tárgya egy nem előre gyártott áru, amelyet az Ön specifikációi szerint készítettek, vagy amelyet az Ön egyedi igényeinek kielégítésére szántak;
amikor a teljesítés tárgya romlandó vagy rövid eltarthatósági idejű áru;
ha a teljesítés tárgya olyan lezárt csomagolásban szállított áru, amelyet felbontás után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagolást a szállítást követően felbontották;
ha az előadás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes szoftver, ha a csomagolást a szállítást követően felbontották.
Panaszok
A következők vonatkoznak az úgynevezett kiváltságos vevőre. Ha Ön nem kiváltságos vásárló, kérjük, olvassa el üzletszabályzatunkat a reklamációval kapcsolatos részletes információkért.
Abban az esetben, ha az Önnel kötött szerződést hibásan teljesítjük, joga van panaszt tenni - lehetőleg az alábbi e-mail címre: shop@outletbabyhu vagy postai úton a Dworcowa 53 utca, 62-001 Chludowo, Poland
Általános szabályként felelősséggel tartozunk az áruk szerződésnek való megfelelésének a szállítás időpontjában fennálló és az attól számított két éven belül felfedezett hiányosságaiért.
A fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései alapján ilyen helyzetben követelheti:
a) árucsere
vagy
(b) az áruk javítása.
Bizonyos esetekben Ön is:
(a) elállhat a szerződéstől
vagy
(b) árcsökkentési nyilatkozatot tesz
- Ennek részleteit az Üzletszabályzatunkban találja.