Szabályzat

Az OutletBaby webáruház feltételei és kikötései

többek között a Webáruházon keresztül történő szerződéskötés szabályai, amelyek tartalmazzák az Eladóval, a Webáruházzal és a fogyasztói jogokkal kapcsolatos legfontosabb információkat.



TEXTBOOK
§ 1 Fogalommeghatározások
§ 2 Kapcsolatfelvétel az Eladóval
§ 3 Műszaki követelmények
§ 4 Vásárlás az üzletben
§ 5 Fizetések
§ 6 Megrendelés teljesítése
§ 7 Elállási jog
§ 8 Kivételek az elállási jog alól
§ 9 Reklamációk
§ 10 Személyes adatok
§ 11 Fenntartások
1. melléklet: Elállási nyilatkozat-minta

§ 1 FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK

Munkanapok - hétfőtől péntekig tartó napok, kivéve a lengyelországi munkaszüneti napokat.
Polgári törvénykönyv - a Polgári Törvénykönyvről szóló 1964. április 23-i törvény.
Fogyasztó - a Polgári Törvénykönyv értelmében vett fogyasztó.
Fiók - a Webáruház külön szabályzatban szabályozott ingyenes funkciója (elektronikusan nyújtott szolgáltatás), amelynek köszönhetően a Webáruházat használó minden személy egyéni számlát nyithat a Webáruházban.
Vevő - bármely, a Webáruházban vásárló szervezet.
Kedvezményes Vevő - olyan Vevő, aki Fogyasztói vagy Üzleti Kiváltságos Vevő.
Üzleti Kiváltságos Vevő - olyan természetes személy, aki az Eladóval az üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó, de számára nem szakmai jellegű szerződést köt.
Átvételi pont - a 62-001 Chludowo, Dworcowa 53 utca, Dworcowa 53. szám alatt található pont.
Regulamin - a jelen általános szerződési feltételek.
Bolt - az Eladó által üzemeltetett OutletBaby webáruház a https://outletbaby.hu.
Eladó - Anita Kujawa, Anita Kujawa néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, aki a gazdaságért felelős miniszter által vezetett Központi Nyilvántartás és Információ a Vállalkozási Tevékenységről Központi Nyilvántartás és Információ a Vállalkozási Tevékenységről, NIP 6060038771, REGON szám: 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
Fogyasztói jogokról szóló törvény - A fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény.

§ 2 KAPCSOLATFELVÉTEL AZ ELADÓVAL

  1. Postacím: Dworcowa utca 53, 62-001 Chludowo, 62-001 Chludowo, Poland
  2. E-mail cím: [email protected]
  3. Telefon: +48516028885
  4. Az áruk visszaküldésének címe (elállás esetén): a csomag bármely magyarországi Packeta pontra elküldhető.
  5. Az igényelt áruk feladásának címe: a csomag bármely magyarországi Packeta pontra elküldhető.

§ 3 MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK

  1. Az Üzlet megfelelő működéséhez a következőkre van szüksége:
    • egy internet-hozzáféréssel rendelkező eszközre
    • egy JavaScriptet és sütiket támogató webböngészőre.
    .
  2. Az Üzletben történő rendelés leadásához az 1. bekezdésben meghatározott követelményeken túlmenően aktív e-mail fiók szükséges.

§ 4 VÁSÁRLÁS A BOLTBAN

  1. A Shopban feltüntetett termékárak a termék teljes árát jelentik.
  2. Az Eladó felhívja a figyelmet arra, hogy a megrendelés teljes ára a terméknek a Webáruházban feltüntetett árából és adott esetben az áru szállítási költségéből áll.
  3. A megvásárolni kívánt terméket hozzá kell adni a kosárhoz a Shopban.
  4. A Vevő ezután kiválasztja az áruszállítás módját és a megrendelés fizetési módját a Webáruházban elérhető lehetőségek közül, és megadja a leadott megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat.
  5. A megrendelés akkor jön létre, amikor a Vevő megerősíti annak tartalmát és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
  6. A megrendelés leadása megegyezik a vevő és az eladó közötti szerződés megkötésével.
  7. A Vevő regisztrálhat a Webáruházban, azaz létrehozhat ott egy Fiókot, vagy vásárolhat regisztráció nélkül, minden egyes megrendelésnél megadva az adatait.

§ 5 FIZETÉSEK

  1. A megrendelés a Vevő választása szerint fizethető:
    1. fizetési platformon keresztül:
      • PayU
      • PayPal
    .
  2. Ha a PayU SA fizetési platformon keresztül történő fizetést választja, az online fizetési szolgáltató a PayU SA.
  3. Ha a Vevő az előre fizetés mellett dönt, a megrendelést a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül kell kifizetni.
  4. Az eladó tájékoztat, hogy azon fizetési módok esetében, amelyeknél a fizetés lebonyolításához szükséges adatok megadására szolgáló mező közvetlenül a megrendelés leadása után jelenik meg, a megrendelés kifizetése csak közvetlenül a megrendelés leadása után lehetséges.
  5. Az Üzletben történő vásárlással a Vevő elfogadja, hogy az Eladó elektronikus számlákat használ. A Vevőnek joga van az elfogadását visszavonni.

§ 6 SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSE

  1. Az átfutási idő a Shopban van feltüntetve.
  2. Amennyiben a Vevő úgy döntött, hogy előre fizet a megrendelésért, az Eladó a megrendelést akkor teljesíti, ha azt kifizették.
  3. Ha a Vevő egy rendelésen belül különböző átfutási idejű termékeket vásárolt, a rendelés a leghosszabb átfutási idejű termékre vonatkozó határidőn belül kerül feldolgozásra.
  4. Az árukat kizárólag az Európai Unió területén belül szállítják.
  5. Az Üzletből vásárolt termékek kiszállítása - attól függően, hogy a Vevő melyik szállítási módot választotta:
    1. Curier - házhozszállítás
    .
  6. A vevő személyesen veheti át az árut a gyűjtőponton annak nyitvatartási ideje alatt.
  7. Ha a vevő úgy dönt, hogy személyesen veszi át az árut, az áru a megadott szállítási napon lesz átvehető.

§ 7 ELÁLLÁSI JOG

  1. A kiváltságos vásárlónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni az Eladóval az Üzleten keresztül kötött szerződéstől, az Általános Szerződési Feltételek 8. §-ában foglaltakra is figyelemmel.
  2. A lemondási határidő a dátumtól számított 14 nap elteltével jár le:
    1. mikor az elsőbbségi vevő birtokba vette az árut, vagy mikor a fuvarozótól eltérő és az elsőbbségi vevő által megjelölt harmadik fél birtokba vette az árut;
    2. mikor az elsőbbségi vevő birtokba vette az utolsó árut, tételt vagy részt, vagy mikor a fuvarozótól eltérő és az elsőbbségi vevő által megjelölt harmadik fél birtokba vette az utolsó árut, tételt vagy részt, olyan szerződés esetén, amely több, külön, tételesen vagy részenként szállított áru tulajdonjogának átruházására vonatkozik.
    .
  3. Ahhoz, hogy a kiváltságos vevő élhessen elállási jogával, az Általános Szerződési Feltételek 2. §-ában megadott adatok felhasználásával egyértelmű nyilatkozatban (például postai úton vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztatnia kell az Eladót arról, hogy el kíván állni a szerződéstől.
  4. A kiváltságos vásárló használhatja az Általános Szerződési Feltételek végén található elállási nyilatkozat-mintát, de ez nem kötelező.
  5. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a jogosult vásárló az elállási határidő lejárta előtt tájékoztatást küld az elállási jogának gyakorlásáról.
  6. AZ ELVONÁS KÖVETKEZMÉNYEI
  7. A megkötött szerződéstől való elállás esetén az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Eladót tájékoztatták az Elsőbbségi Vevő elállási jogának gyakorlására vonatkozó döntéséről, az Eladó köteles az Elsőbbségi Vevőnek a tőle kapott valamennyi kifizetést, beleértve az áru szállításának költségeit (kivéve az abból eredő többletköltségeket, hogy az Elsőbbségi Vevő az Eladó által kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott), visszatéríteni.
  8. Az Eladó a kifizetést az Elsőbbségi Vevő által az eredeti ügyletben használt fizetési eszközzel visszafizeti, kivéve, ha az Elsőbbségi Vevő másként nem állapodik meg, amely esetben az Elsőbbségi Vevőnek a visszatérítéssel kapcsolatban semmilyen költsége nem merül fel.
  9. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy maga veszi át az árut az elsőbbségi vevőtől, az Eladó visszatarthatja a visszatérítést mindaddig, amíg meg nem kapja az árut, vagy amíg nem kap igazolást az áru visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
  10. Az Eladó kéri, hogy az árut a megadott címre küldjék vissza: ul. Dworcowa 53, 62-001 Chludowo haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Elsőbbségi Vevő tájékoztatta az Eladót az adásvételi szerződéstől való elállásról. A határidő akkor teljesül, ha az Elsőbbségi Vevő a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut.
  11. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit a jogosult vevő viseli.
  12. A jogosult vásárló csak az áru értékcsökkenéséért felel, amely az áru használatából ered, és amely nem haladja meg az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket.
  13. Ha az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza a szokásos módon postai úton, az elsőbbségi vevőnek kell viselnie az áru visszaküldésének közvetlen költségeit is. E költségek becsült összegéről az Eladó az árucikkek leírásában az Üzletben vagy a megrendelés leadásakor tájékoztatja a kiváltságos Vevőt.
  14. Abban az esetben, ha a Vevő által egy kiváltságos fizetési kártyával végrehajtott tranzakció után visszatérítésre van szükség, az Eladó a visszatérítést az adott fizetési kártyához rendelt bankszámlára teljesíti.

§ 8 KIVÉTELEK AZ ELÁLLÁSI JOG ALÓL

  1. Az Általános Szerződési Feltételek 7. §-ában említett, távollevők között kötött szerződéstől való elállási jog nem vonatkozik a szerződésre:
    1. amelyben a teljesítés tárgya olyan nem előre gyártott áru, amelyet a kiváltságos Vevő előírásai szerint gyártanak, vagy amely az ő egyedi igényeinek kielégítésére szolgál;
    2. amelyben a teljesítés tárgya romlandó vagy rövid eltarthatósági idejű áru;
    3. amelyben a teljesítés tárgya olyan lezárt csomagolásban szállított áru, amely felbontás után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagot a kiszállítás után felbontották;
    4. amelyben az előadás tárgya olyan áru, amely a szállítást követően természeténél fogva elválaszthatatlanul összekapcsolódik más dolgokkal;
    5. amelyben az előadás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagolást a szállítást követően felbontották;
    6. amelyekben újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása, kivéve az előfizetési szerződéseket;
    7. amelyekben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyekre az Eladónak nincs ráhatása, és amelyek a szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt bekövetkezhetnek.
    .

9. § PANASZOK

I ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

  1. Az eladó a kiváltságos vásárlóval szemben az általánosan alkalmazandó jogszabályok, különösen a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szerint felel a teljesítés szerződésszerűségéért.
  2. Az Eladó kéri, hogy a panaszokat az ÁSZF 2. §-ában megadott postai vagy elektronikus címre küldjék.
  3. Ha a termék garanciával rendelkezik, a garanciáról és annak feltételeiről a Shopban talál információt.
  4. Az Üzlet működésével kapcsolatos panaszokat az Általános Szerződési Feltételek 2. pontjában megadott e-mail címre kell küldeni.
  5. Az eladó a panaszra a kézhezvételtől számított 14 napon belül válaszol.

II KIEMELT VEVŐK

  1. Áruk
    1. Abban az esetben, ha az áru nem felel meg a szerződésben foglaltaknak, a kiváltságos Vevőnek lehetősége van a fogyasztói jogokról szóló törvény 5a. szakaszában meghatározott jogok gyakorlására.
    2. Az Eladó felel az áru szerződésszerűségének a szállítás időpontjában fennálló és az attól számított két éven belül felfedezett hiányosságaiért, kivéve, ha az áru eltarthatósági ideje az Eladó, jogelődei vagy a nevükben eljáró személyek által meghatározottak szerint ennél hosszabb.
    3. A fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései alapján a kiváltságos vevő minden esetben követelheti:
      1. az áru kicserélését,
      2. az áru kijavítását.
      .
    4. Ezen túlmenően a jogosult Vevő nyilatkozatot tehet:
      1. az ár csökkentésére,
      2. a szerződéstől való elállásra
      olyan helyzetben, amikor:
      • az Eladó megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét a fogyasztóvédelmi törvény 43d. cikkének (2) bekezdése szerint;
      • az Eladó elmulasztotta az áru szerződésszerűvé tételét a fogyasztóvédelmi törvény 43d. cikkének (4)-(6) bekezdése szerint. 4-6. §-a;
      • az áru szerződésszerűségének hiánya továbbra is fennáll, annak ellenére, hogy az Eladó megpróbálta az árut szerződésszerűvé tenni;
      • az áru szerződésszerűségének hiánya olyan jelentős, hogy az ár csökkentését vagy a szerződéstől való elállást indokolja anélkül, hogy előzetesen igénybe venné a fogyasztóvédelmi eszközöknek a 43d. és 43d. §-ában meghatározott védelmi eszközöket. a fogyasztóvédelmi jogokról szóló törvény 43d. §-ában foglaltakra;
      • az Eladó nyilatkozatából vagy a körülményekből egyértelműen kitűnik, hogy az árut nem hozza szerződésszerűvé ésszerű időn belül vagy a kivételezett Vevőnek okozott indokolatlan kellemetlenségek nélkül.
      .
    5. Javításra vagy cserére szoruló áruk esetében az Elsőbbségi Vevő köteles az árut az Eladó rendelkezésére bocsátani. Az Eladó az árut az elsőbbségi vevőtől saját költségén veszi át.
    6. A kiváltságos vevő nem állhat el a szerződéstől, ha az áru szerződésszerűségének hiánya lényegtelen.
    7. Az e szakaszban említett (árura vonatkozó) szerződéstől való elállás esetén az Elsőbbségi Vevő köteles az árut az Eladó költségére haladéktalanul visszaküldeni az Eladónak a a csomag bármely magyarországi Packeta pontra elküldhető.. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az áru kézhezvételétől vagy a visszaküldését igazoló bizonylattól számított 14 napon belül köteles az árat az Elsőbbségi Vevőnek visszafizetni.
    8. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az Elsőbbségi Vevő árcsökkentési nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizeti az Elsőbbségi Vevőnek az árcsökkentési jog gyakorlása következtében esedékes összegeket.
  2. Peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárások
    1. Amennyiben a panaszeljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe veheti többek között:
      1. a helyileg illetékes Tartományi Kereskedelmi Felügyelet által végzett közvetítést, amelyhez közvetítés iránti kérelmet kell benyújtani. Az eljárás általában ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. a területileg illetékes, a Tartományi Kereskedelmi Felügyelet mellett működő állandó békéltető fogyasztóvédelmi bíróság által végzett közvetítés, amelyhez kérelmet kell benyújtani az ügynek a békéltető bíróság előtti tárgyalására. Az eljárás általában ingyenes. A bíróságok listája elérhető a: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. a városi vagy kerületi fogyasztói ombudsman ingyenes segítségnyújtása;
      4. az internetes ODR platform elérhető a: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
      .

III AZ ELSŐBBSÉGI VEVŐKÖN KÍVÜLI VEVŐK

  1. Az áru hibája esetén a nem kiváltságos vásárlónak lehetősége van arra, hogy a hibás árut a Polgári Törvénykönyvben szabályozott szavatosság alapján reklamálja.
  2. A Polgári Törvénykönyv értelmében a kiváltságos vállalkozónak nem minősülő Vevő elveszíti a jótállásból eredő jogait, ha az árut nem az ilyen típusú áruk esetében szokásos időben és módon vizsgálta meg, és a hibát nem jelezte az Eladónak haladéktalanul, illetve ha a hiba csak később vált nyilvánvalóvá - ha a hiba felfedezése után nem jelezte az Eladónak haladéktalanul. A fenti határidő betartásához elegendő a hiba értesítésének határidő előtti elküldése.
  3. A szavatossági jog gyakorlása során a nem kiváltságos Vevő a Polgári Törvénykönyv szerint:
    1. nyilatkozatot tehet az ár csökkentésére,
    2. fontossági hiba esetén - nyilatkozatot tehet a szerződéstől való elállásra,
    3. követelheti az áru kicserélését hibátlan árura,
    4. követelheti a hiba elhárítását.
    .
  4. Ha a reklamáció elbírálása érdekében szükséges a hibás árut az Eladónak átadni, az elsőbbségi vevőtől eltérő Vevő köteles az árut a Dworcowa 53, 62-001 Chludowo címre szállítani.
  5. A kétségek elkerülése végett az Eladó megjegyzi, hogy a 11.5. § rendelkezése vonatkozik az Eladónak az elsőbbségi vevőtől eltérő Vevővel szembeni felelősségére a reklamációval kapcsolatban.

§ 10 SZEMÉLYES ADATOK

  1. A Vevő által a Webáruház használata során megadott személyes adatok kezelője az Eladó. A személyes adatok Eladó általi feldolgozására vonatkozó részletes információk - beleértve az adatkezelés egyéb céljait és indokait, valamint az adatok címzettjeit is - a Webáruházban elérhető Adatvédelmi szabályzatban találhatók - az Európai Parlament és a Tanács (EU) általános adatvédelmi rendeletében foglalt átláthatóság elve miatt - "RODO".
  2. A Vevő által az Üzletben történő vásárlással kapcsolatban megadott adatok Eladó általi feldolgozásának célja a megrendelések teljesítése. A személyes adatok feldolgozásának alapja ebben az esetben:
    • a szerződés vagy a Vevő kérésére annak megkötésére irányuló intézkedések (RODO 6. cikk (1) bekezdés b) pont),
    • az Eladó számviteli elszámolással kapcsolatos jogi kötelezettsége (RODO 6. cikk (1) bekezdés c) pont) és
    • az Eladó jogos érdeke, amely az adatok feldolgozásában áll az esetleges követelések megállapítása, kivizsgálása vagy védelme céljából (RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
    .
  3. A Vevő adatszolgáltatása önkéntes, de ugyanakkor szükséges a szerződés megkötéséhez. Az adatszolgáltatás elmulasztása megakadályozza a szerződés megkötését a Shopban.
  4. A Vevőnek az Üzletben történő vásárlással kapcsolatban megadott adatait addig kezeljük, amíg:
    1. a Vevő és az Eladó között létrejött szerződés hatályát veszti;
    2. az Eladót már nem terheli olyan jogi kötelezettség, amely a Vevő adatainak kezelésére kötelezi;
    3. a Vevő vagy az Eladó által az Üzletben kötött szerződéssel kapcsolatos követelések érvényesítésének lehetősége megszűnik;
    4. a Vevő személyes adatainak kezelése elleni tiltakozásának elfogadása - abban az esetben, ha az adatkezelés alapja az Eladó jogos érdeke volt
    - az adott esetben alkalmazandó és legkésőbb bekövetkező időpontig.
  5. A Vevő jogosult kérni:
    1. a személyes adataihoz való hozzáférést,
    2. azok helyesbítését,
    3. törlését,
    4. az adatkezelés korlátozását,
    5. az adatok más adatkezelőnek történő továbbítását
      és joga van továbbá:
    6. a Vevő különleges helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozni az adatkezelés ellen - a rá vonatkozó személyes adatok kezelése ellen, az Art. alapján. RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pontja alapján (azaz az Eladó által követett jogos érdekek alapján).
    .
  6. Jogai gyakorlása érdekében a Vevőnek az Általános Szerződési Feltételek 2. §-ában megadott adatokon keresztül kell kapcsolatba lépnie az Eladóval.
  7. Amennyiben a Vevő úgy véli, hogy adatainak kezelése jogellenes, a Vevő panaszt tehet a Személyes Adatvédelmi Hatóság elnökénél.

§ 11 FENNTARTÁSOK

    1. Tilos a Vevő által nyújtott jogellenes tartalom.
    2. Az Üzletben leadott minden egyes megrendelés külön szerződésnek minősül, és a Felhasználási feltételek külön elfogadását igényli. A szerződés a megrendelés teljesítésének idejére és céljára jön létre.
    3. Az Általános Szerződési Feltételek alapján kötött szerződéseket lengyel nyelven kell megkötni.
    4. Egy olyan Vevővel való esetleges jogvita esetén, aki nem elsőbbségi vevő, az Eladó székhelye szerint illetékes bíróság rendelkezik joghatósággal.
    5. Az Eladó felelőssége egy olyan Vevővel szemben, aki nem Elsőbbségi Vevő, a megkötött szerződés alapján - a törvény által megengedett kereteken belül - a Vevő által leadott, a szerződés megkötéséhez vezető megrendelés összegére és a szerződés megkötésétől számított 1 évre korlátozódik.

 

A Szabályzat 1. számú melléklete


Az alábbiakban egy elállási formanyomtatványmintát mutatunk be, amelyet a fogyasztó vagy a kiváltságos vállalkozó használhat vagy nem használhat:
.


Mintaszerű elállási nyilatkozat
(csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha el kíván állni a szerződéstől).

Anita Kujawa
ul. Dworcowa 53, 62-001 Chludowo
levelezési cím: [email protected]

- Én/mi(*) ..................................................................... ezúton értesítem(*), hogy elállok/elállunk az alábbi áruk(*) / szolgáltatás(*) nyújtására vonatkozó adásvételi szerződéstől:

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................

- A szerződés(*)/átvétel(*)

..............................................................................................................................................................................


- A fogyasztó(k)/jogosult vállalkozás(ok) neve:

..............................................................................................................................................................................


- A fogyasztó(k)/jogosult vállalkozás(ok) címe:

..............................................................................................................................................................................


..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................


.............................................................................................
Fogyasztó(k)/Vállalkozó(k)
(csak ha a nyomtatványt papíron nyújtják be)


Dátum ............................................

(*) A megfelelőt törölni kell.

Számlafeltételek és feltételek

az OutletBaby üzletben

TEXTKÖNYV
§ 1 Fogalommeghatározások
§ 2 Kapcsolatfelvétel a szolgáltatóval
§ 3 Műszaki követelmények
§ 4 Számla
§ 5 Reklamációk
§ 6 Személyes adatok
§ 7 Fenntartások
§ 7 Foglalások

§ 1 DEFINÍCIÓK

Fogyasztó - a Polgári Törvénykönyv értelmében vett fogyasztó.
Fiók - az Általános Szerződési Feltételekben szabályozott ingyenes Áruházi funkció (szolgáltatás), amelyen keresztül az Ügyfél egyéni fiókot hozhat létre az Áruházban.
Szolgáltatás Igénybevevő - minden olyan jogalany, aki Fiókot hoz létre vagy Fiók létrehozásában érdekelt.
Kedvezményezett Szolgáltatás Igénybevevő - olyan Szolgáltatás Igénybevevő, aki Fogyasztó vagy olyan természetes személy, aki a Szolgáltatóval közvetlenül az üzleti tevékenységéhez kapcsolódó, de számára nem szakmai jellegű szerződést köt.
Szabályzat - a jelen Számlahasználati feltételek.
Bolt - a Szolgáltató által üzemeltetett OutletBaby webáruház a https://outletbaby.hu
Szolgáltató - Anita Kujawa, Anita Kujawa néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, aki be van jegyezve a gazdaságért felelős miniszter által vezetett központi nyilvántartásba és a központi nyilvántartás és a vállalkozási tevékenységre vonatkozó információk nyilvántartásába, NIP 6060038771, REGON szám: 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Poland

§ 2 KAPCSOLATFELVÉTEL A SZOLGÁLTATÓVAL

  1. Postacím: ul. Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Poland
  2.  e-mail: [email protected]
  3. Telefon: +48516028885

§ 3 MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK

  1. A megfelelő működéshez és a Fiók beállításához szüksége van:
    • aktív e-mail fiókra
    • internetkapcsolattal rendelkező eszközre
    • a JavaScriptet és cookie-kat támogató webböngészőre
    .

§ 4 ACCOUNT

  1. A Fiók létrehozása teljesen önkéntes és a Szolgáltatás igénybevevőjének akaratától függ.
  2. A Fiók további lehetőségeket biztosít az Ügyfél számára, mint például az Ügyfél által az Üzletben leadott megrendelések előzményeinek megtekintése, a megrendelés státuszának ellenőrzése vagy az Ügyfél adatainak szerkesztése.
  3. A Fiók létrehozásához ki kell töltenie a Shopban található megfelelő űrlapot.
  4. A Számla létrehozásával az Ügyfél és a Szolgáltató között határozatlan időre szóló szerződés jön létre a Számla működtetésére az Általános Szerződési Feltételekben feltüntetett feltételek szerint.
  5. Az ügyfél bármikor felmondhatja a Fiókot anélkül, hogy bármilyen költséget kellene viselnie.
  6. A Fiók felmondásához a felmondást a Szolgáltatónak kell elküldenie a megadott e-mail címre: [email protected], ami a Fiók azonnali törlését és a Fiók üzemeltetésére vonatkozó szerződés felmondását eredményezi.

§ 5 PANASZOK

  1. A Számla működésével kapcsolatos panaszokat a [email protected] e-mail címre kell küldeni.
  2. A Szolgáltató a panaszt 14 napon belül megvizsgálja.
  3. PEREN KÍVÜLI PANASZ- ÉS JOGORVOSLATI ELJÁRÁSOK
  4. Amennyiben a panaszeljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó többek között a következőket veheti igénybe:
    1. a helyileg illetékes Tartományi Kereskedelmi Felügyelet által végzett közvetítés, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. Az eljárás általában ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. a területileg illetékes, a Tartományi Kereskedelmi Felügyelet mellett működő állandó békéltető fogyasztóvédelmi bíróság által végzett közvetítés, amelyhez az ügynek a békéltető bíróság előtti tárgyalása iránti kérelmet kell benyújtani. Az eljárás általában ingyenes. A bíróságok listája elérhető a: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. a városi vagy kerületi fogyasztói ombudsman ingyenes segítségnyújtása;
    4. az internetes ODR platform elérhető a: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
    .

§ 6 SZEMÉLYES ADATOK

  1. Az Ügyfél által a Számla használata során megadott személyes adatok kezelője a Szolgáltató. A személyes adatok Szolgáltató általi kezelésére vonatkozó részletes információkat - beleértve az adatkezelés egyéb céljait és indokait, valamint az adatok címzettjeit - az Európai Parlament és a Tanács (EU) általános adatvédelmi rendeletében foglalt átláthatóság elve miatt az Üzletben elérhető Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza - "RODO".
  2. Az Ügyfél adatainak feldolgozásának célja a Számla működtetése. A személyes adatok feldolgozásának alapja ebben az esetben a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés vagy az Ügyfél kérésére az ilyen szerződés megkötésére irányuló intézkedések (RODO 6. cikk (1) bekezdés b) pontja), valamint a Szolgáltató jogos érdeke az adatok feldolgozásához az esetleges követelések megállapítása, érvényesítése vagy védelme érdekében (RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pontja).
  3. A Szolgáltatás igénybevevője által megadott adatok megadása önkéntes, de ugyanakkor szükséges a Fiók fenntartásához. Az adatszolgáltatás elmulasztása azt jelenti, hogy a Szolgáltató nem tudja biztosítani a Számla fenntartásával kapcsolatos szolgáltatást.
  4. Az Ügyfél adatait addig kezeljük, amíg:
    1. a Számlát az Ügyfél vagy a Szolgáltató az Ügyfél kérésére törli
    2. megszűnik az Ügyfél vagy a Szolgáltató lehetősége a Számlával kapcsolatos követelések érvényesítésére;
    3. az Ügyfél személyes adatainak kezelése elleni tiltakozását elfogadjuk - amennyiben az adatkezelés alapja a Szolgáltató jogos érdeke volt
    -, amelyik az adott esetben alkalmazandó, és amelyik legkésőbb bekövetkezik.
  5. A Szolgáltatás igénybevevője jogosult kérni:
    1. a személyes adataihoz való hozzáférést,
    2. azok helyesbítését,
    3. törlését,
    4. az adatkezelés korlátozását,
    5. az adatok más adatkezelőnek történő továbbítását
      és továbbá jogosult:
    6. a Szolgáltatás igénybevevőjének különleges helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozni az adatkezelés ellen - a rá vonatkozó személyes adatok kezelése ellen, az Art. alapján. RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pontja alapján (azaz a Szolgáltató által követett jogos érdekek alapján).
    .
  6. Jogai gyakorlása érdekében a Szolgáltatás igénybevevőjének kapcsolatba kell lépnie a Szolgáltatóval.
  7. Ha a Szolgáltatás igénybevevője úgy ítéli meg, hogy adatainak kezelése jogellenes, panaszt tehet az Adatvédelmi Hatóság elnökénél.

§ 7 FELELŐSSÉGI KÖRÖK

    1. Az Ügyfél által nyújtott jogellenes tartalom tilos.
    2. A számlaszerződést lengyel nyelven kell megkötni.
    3. A 4. bekezdésben említett nyomós okok esetén a Szolgáltató jogosult a Felhasználási feltételek módosítására.
    4. A 3. bekezdésben említett fontos okok a következők:
      1. a Webáruháznak a Webáruház működésére vonatkozó jogszabályokhoz való igazításának szükségessége;
      2. a nyújtott szolgáltatás biztonságának javítása;
      3. a Számla funkcionalitásának megváltoztatása, ami a Felhasználási feltételek módosítását igényli.
      .
    5. Az Ügyfelet az Általános Szerződési Feltételek tervezett módosításáról a módosítás hatálybalépése előtt legalább 7 nappal értesítjük a Számlához rendelt címre küldött e-mailben.
    6. Amennyiben az Ügyfél a tervezett változást nem fogadja el, úgy erről a Szolgáltatót a Szolgáltató [email protected] e-mail címére küldött megfelelő üzenetben tájékoztatnia kell, ami a Számla üzemeltetésére vonatkozó Szerződés megszűnését eredményezi a tervezett változás hatálybalépésének napjával, vagy az Ügyfél kérésére korábban.
    7. Ha a Vevő a tervezett módosítással szemben annak hatályba lépéséig nem emel kifogást, úgy tekintjük, hogy azt elfogadta, ami nem akadálya a szerződés jövőbeni felmondásának.
    8. A nem privilegizált ügyféllel való esetleges jogvita esetén az illetékes bíróság a szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság lesz.

 





Regulamin hírlevél

az OutletBaby üzletben

TARTALOMJEGYZÉK
§ 1 Fogalommeghatározások
§ 2 Hírlevél
§ 3 Panaszok
§ 4 Személyes adatok
§ 5 Záró rendelkezések
§ 5 Záró rendelkezések

§ 1 DEFINICJE

Fogyasztó - a Polgári Törvénykönyvről szóló 1964. április 23-i törvény rendelkezései szerinti fogyasztó.
Hírlevél - elektronikus úton ingyenesen nyújtott szolgáltatás, amelynek köszönhetően a Vásárló elektronikus úton előre megrendelt, az Áruházzal kapcsolatos üzeneteket kaphat a Szolgáltatótól, beleértve az áruházi ajánlatokról, akciókról és hírekről szóló információkat.
Store - a Szolgáltató által üzemeltetett OutletBaby webáruház a https://outletbaby.hu
Szolgáltatás címzettje - a hírlevél szolgáltatást igénybe vevő bármely jogalany.
Kedvezményezett Ügyfél  - olyan Ügyfél, aki Fogyasztó vagy olyan természetes személy, aki a Szolgáltatóval közvetlenül az üzleti tevékenységéhez kapcsolódó, de számára nem szakmai jellegű szerződést köt.
Szolgáltató - Anita Kujawa, Anita Kujawa néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, aki be van jegyezve a gazdaságért felelős miniszter által vezetett és a Központi Nyilvántartás és Információs Tevékenységről szóló Központi Nyilvántartás és Információs Tevékenységről szóló Központi Nyilvántartás és Információs Tevékenységről szóló Központi Nyilvántartásba, NIP 6060038771, REGON szám: 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Poland

§ 2 Hírlevél

  1. Az ügyfél önkéntesen veheti igénybe a hírlevél-szolgáltatást.
  2. A hírlevél-szolgáltatás használatához a legfrissebb verziójú, JavaScriptet és sütiket támogató webböngészővel rendelkező eszközre, internet-hozzáférésre és aktív e-mail fiókra van szükség.
  3. Az e szolgáltatás keretében küldött e-maileket az Ügyfél által a hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címre küldjük.
  4. A szerződés megkötéséhez és a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozáshoz a Vevőnek első lépésben meg kell adnia az Áruház megfelelő helyén az e-mail címét, amelyre a Hírlevél keretében küldött üzeneteket szeretné megkapni. A Hírlevélre történő feliratkozással a szolgáltatási szerződés határozatlan időre jön létre, és a Szolgáltató megkezdi a szolgáltatás nyújtását a Vevő részére - az 5. pontban foglaltakra figyelemmel.
  5. A hírlevél szolgáltatás megfelelő teljesítése érdekében az Ügyfél köteles megadni a helyes e-mail címét.
  6. A hírlevél részeként küldött üzenetek tartalmaznak tájékoztatást a leiratkozás lehetőségéről, valamint a leiratkozásra mutató linket.
  7. Az Ügyfél bármikor leiratkozhat a Hírlevélről, indoklás és költségek nélkül, a 6. pontban említett lehetőséggel vagy a Szolgáltató e-mail címére küldött üzenettel: shop@outletbaby.hu
  8. Ha az Ügyfél a Hírlevél leiratkozási linkjét használja, vagy üzenetet küld, amelyben kéri a Hírlevélről való leiratkozást, az a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés azonnali hatályú felmondását eredményezi.

§ 3  Panaszok

  1. A Hírlevéllel kapcsolatos panaszokat a Szolgáltatónak kell jelezni a: shop@outletbaby.hu e-mail címen.
  2. A szolgáltató a panaszra a panasz beérkezésétől számított 14 napon belül válaszol.


    JOGI ESETEK A PANASZOK ÉS KERESLETEK VÉDELMÉRE
  3. Abban az esetben, ha a panaszeljárás nem hozza meg a Fogyasztó Ügyfél által elvárt eredményt, a Fogyasztó igénybe veheti többek között:
    1. a helyileg illetékes Tartományi Kereskedelmi Felügyelet által végzett közvetítést, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. Az eljárás általában ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. a területileg illetékes, a Tartományi Kereskedelmi Felügyelet mellett működő állandó békéltető fogyasztóvédelmi bíróság által végzett közvetítés, amelyhez kérelmet kell benyújtani az ügynek a békéltető bíróság előtti tárgyalására. Az eljárás általában ingyenes. A bíróságok listája elérhető a: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. a városi vagy kerületi fogyasztói ombudsman ingyenes segítségnyújtása;
    4. az internetes ODR platform elérhető a: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
    .

§ 4Személyes adatok

  1. Az Ügyfél által a Hírlevél feliratkozással kapcsolatban megadott személyes adatok kezelője a Szolgáltató. A személyes adatok Szolgáltató általi kezelésére vonatkozó részletes információk - beleértve az adatkezelés egyéb céljait és indokait, valamint az adatok címzettjeit is - az Európai Parlament és a Tanács (EU) általános adatvédelmi rendeletében foglalt átláthatóság elve miatt - "RODO" - az Üzletben elérhető Adatvédelmi Szabályzatban találhatók.
  2. Az Ügyfél adatainak feldolgozásának célja a hírlevél küldése. A személyes adatok kezelésének alapja ebben az esetben a szolgáltatási szerződés vagy a Szolgáltatás Igénybevevőjének kérésére annak megkötésére irányuló intézkedések (RODO 6. cikk (1) bekezdés b) pontja), valamint a Szolgáltató jogos érdeke, amely az adatoknak az esetleges követelések megállapítása, kivizsgálása vagy védelme céljából történő kezelésében áll (RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pontja).
  3. Az adatok megadása az Ügyfél részéről önkéntes, de ugyanakkor szükséges a hírlevél szolgáltatás nyújtásához. Az adatszolgáltatás elmulasztása azt jelenti, hogy a Szolgáltató nem tudja biztosítani a szolgáltatást.
  4. Az Ügyfél adatait addig kezeljük, amíg:
    1. az Ügyfél leiratkozik a Hírlevélről;
    2. megszűnik az Ügyfél vagy a Szolgáltató lehetősége a Hírlevéllel kapcsolatos követelések érvényesítésére;
    3. az Ügyfél személyes adatainak kezelése elleni tiltakozását elfogadjuk - amennyiben az adatkezelés alapja a Szolgáltató jogos érdeke volt
    -, amelyik az adott esetben alkalmazandó, és amelyik legkésőbb bekövetkezik.
  5. A Szolgáltatás igénybevevője jogosult kérni:
    1. a személyes adataihoz való hozzáférést,
    2. azok helyesbítését,
    3. törlését,
    4. az adatkezelés korlátozását,
    5. az adatok más adatkezelőnek történő továbbítását
      és továbbá jogosult:
    6. a Szolgáltatás igénybevevőjének különleges helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozni az adatkezelés ellen - a rá vonatkozó személyes adatok kezelése ellen, az Art. alapján. RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pontja alapján (azaz a Szolgáltató által követett jogos érdekek alapján).
    .
  6. Jogai gyakorlása érdekében az Ügyfélnek kapcsolatba kell lépnie a Szolgáltatóval.
  7. Ha a Szolgáltatás igénybevevője úgy ítéli meg, hogy adatainak kezelése jogellenes, panaszt tehet az Adatvédelmi Hatóság elnökénél.

§ 5 Záró rendelkezések

  1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen feltételeket csak fontos okokból módosítsa. Fontos oknak minősül, ha a Hírlevél szolgáltatás korszerűsítése vagy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást érintő jogszabályok változása miatt szükséges a szabályzat módosítása.
  2. A szabályzat tervezett változásáról a változás hatályba lépése előtt legalább 7 nappal tájékoztatást küldünk az Ügyfélnek a hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címére.
  3. Ha a Szolgáltatás Igénybevevője a tervezett módosítások hatálybalépésének időpontjáig nem emel kifogást azok ellen, úgy tekintjük, hogy azokat elfogadta.
  4. Abban az esetben, ha az Ügyfél nem fogadja el a tervezett változásokat, az Ügyfélnek erről tájékoztatást kell küldenie a Szolgáltató e-mail címére: shop@outletbaby.hu, ami a szolgáltatási szerződés felmondását eredményezi, amint a tervezett változások hatályba lépnek.
  5. Az Ügyfél által nyújtott jogellenes tartalom tilos.
  6. A hírlevél szolgáltatási szerződés lengyel nyelven kerül megkötésre.
  7. A nem privilegizált ügyféllel való esetleges jogvita esetén a szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság rendelkezik joghatósággal.
up
Az üzlet megtekintési módban van
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper Premium